Blog Info

Welcome fellow miniature lovers. Welcome to the blog where varius miniatures meet. A small group of friends is working hard on trying to upload more content with time. We hope that you will enjoy what we can show as much as we do. We are always happy to listen to any comments

Witamy wszystkich fanów figurek. Weszliście do bloga, w którym spotykają się różnego rodzaju miniaturki. W miarę możliwości będziemy aktualizować efekty naszych starań. Mamy nadzieję, że się Wam tutaj spodoba. Liczymy na Wasze komentarze.

Sagitari
Dimacheri
Misiek


Wednesday 3 April 2013

Jakiś nowy koleś / Some new guy


Witam wszystkich!

Po pierwsze chciałbym podziękować moim znajomym, którzy zdecydowali się zaprosić mnie w swoje skromne blogi. Postaram się aby mój wkład był na tyle dobry, żebyśmy wszyscy mogli mieć przy tym frajdę.

Myślę że warto zacząć od rzeczy najbardziej kontrowersyjnych na samym początku, tak więc: nie będę zamieszczał tu zbyt wiele zdjęć figurek Fantasy, gdyż tę drogę porzuciłem już jakiś czas temu. Zbierałem dawniej figurki Wojowników Chaosu z WFB, ale wysiłek jaki wkładałem w pomalowanie choćby jednej figurki zupełnie nie przekładał się na satysfakcję którą miałem z samej gry. Jednak moje zamiłowanie do wieczornych posiedzeń z pędzlem i szklanką brudnej wody było zbyt wielkie, żeby po prostu rzucić to wszystko w kąt. Całe szczęście jestem też fanem SF i zdążyłem się zaznajomić z drugim produktem spod znaku Warhammera - WH40k. Rozpocząłem swoją przygodę w 41szym millenium wybierając rasę diametralnie inną niż starzy WoC, zbieram teraz Dominium Tau. Ponieważ zacząłem już spory kawałek czasu temu, udało mi się niedawno skończyć malować armię na 2 tys. pkt., która tylko czeka żeby pojawić się na stronach tego bloga. Zaczniemy powoli, żebyście mieli czas przyzwyczaić się do zaawansowanej technologii Tau.

Postaram się zachować dotychczasowy schemat, tak więc oddział na posta, pokazując co ciekawsze jednostki solo. Powiem jakich używałem farb, pędzli i technik. Pozostaje mieć nadzieję, że figurki spodobają się Wam tak samo jak podobają się one mnie.



Hi all!

First let me thank my friends who invited me into their creation - this blog. I'll try to contribute the best I can so I we can all have some fun.

I guess the most controversial thing should go first, so here it is: I'm not going to post many Fantasy figurines as I abandoned that path some time ago. I used to collect WFB Warriors of Chaos, however the time i had to spent over one piece and the satisfaction I had from the gameplay just didn't add up. Yet, my love for spending an evening with a brush, making these little critters come to life was too big to simply throw that all away. Thankfully, I am also an SF fan, and I've been familiar to the second genre created under the Warhammer banner - the WH40k. I started my adventure in the 41st millennium by picking a race that was very different from the old WoC, I started assembling a Vior'la Sept Hunter Cadre of the great Tau Empire. Since this was a while ago, I've managed to paint a 2k point army and it's just waiting to be posted here. We'll start slow, so You can get used to the very advanced technology of the Tau.

I'll try to keep up with the ongoing scheme, so a unit per post, with some more interesting elements picked out solo. I'll tell You what paint, brushes and techniques I used. I hope You will enjoy them as much as I do.

1 comment: