Blog Info

Welcome fellow miniature lovers. Welcome to the blog where varius miniatures meet. A small group of friends is working hard on trying to upload more content with time. We hope that you will enjoy what we can show as much as we do. We are always happy to listen to any comments

Witamy wszystkich fanów figurek. Weszliście do bloga, w którym spotykają się różnego rodzaju miniaturki. W miarę możliwości będziemy aktualizować efekty naszych starań. Mamy nadzieję, że się Wam tutaj spodoba. Liczymy na Wasze komentarze.

Sagitari
Dimacheri
Misiek


Friday 30 March 2012

Wood Elves - Dryads

Right from the beginning I could only picture my elves in autumn colour scheme... I was standing in front of paints and choosing them for loooong minutes. Anyway, GW employee managed to convice me to 3 additional foundation :). Anyway, we didn't have any paint anywhere close to green for long weeks! In general I really like WE figures, mainly due to their dynamic charachter. Dryads were particularly nice to paint as each one of them is unique.

Od samego początku, już w sklepie widziałam moje elfy tylko w jesiennych barwach ... Stałam przy palecie farb i wybierałam je dłuuugie minuty, a i tak bardzo miły pracownik games workshop zawrócił mnie i dołożył ze trzy foundations :) także żadnego zielonego odcienia nie mieliśmy przez długie tygodnie! Generalnie bardzo mi się podobają modele armii leśnych elfów chyba przede wszystkim przez swoją dynamikę. Driady malowało się bardzo przyjemnie bo każda jest zupełnie inna i jedyna w swoim rodzaju.

Sagitari






No comments:

Post a Comment