Blog Info

Welcome fellow miniature lovers. Welcome to the blog where varius miniatures meet. A small group of friends is working hard on trying to upload more content with time. We hope that you will enjoy what we can show as much as we do. We are always happy to listen to any comments

Witamy wszystkich fanów figurek. Weszliście do bloga, w którym spotykają się różnego rodzaju miniaturki. W miarę możliwości będziemy aktualizować efekty naszych starań. Mamy nadzieję, że się Wam tutaj spodoba. Liczymy na Wasze komentarze.

Sagitari
Dimacheri
Misiek


Saturday 31 March 2012

Wood Elves - Glade Riders

Ok, showtime - horses! In fact, when I was choosing an army I was looking for highest amount of cavalary one xP Brettonia was leading for a while, till seeing Glade Riders models. Horse riding is my real passion so painting the horses is pure enjoyment! After finishing first unit of 8 Gladers I quickly bought another. And surely there is more to come :). Each horse is unique and one of a kind and has a name (in my mind) acquired during painting. I guess I can be really boring when talking about my cavalary, but what can I do. Congratulations to those who will get through this :)

I hope I learned a lot on those models. Especially applying proper foundadion layer underneath bright colours (yellow). Also more patience towards faces and human bodies would help.

No i czas na moja miłość - konie! W zasadzie to szukałam armii z największą ilością konnych xP W związku z tym przez chwilkę rozważałam Bretonię, ale jak zobaczyłam modele Glade Riders wybór był prosty. Konie i jazda konna to moje prawdziwe hobby od lat więc malowanie konnicy jest szczególnie przyjemne! Jak tylko skończyłam tą zawartą w batalionie, zaraz kupiłam następną i pewnie nie jedną jeszcze kupię :) Każdy rumak jest jedyny w swoim rodzaju i prawdopodobnie każdy ma imię w moich myślach nadane podczas malowania. Zdaję sobie sprawę ze niejednego będę w stanie zanudzić moją konnicą ale trudno !!! Hehe Ci co to zniosą - gratulacje :)

Mam nadzieję ze sporo nauczyłam się na tych modelach i następne będą lepsze. Chociażby tego ze powinnam używać foundation szczególnie pod jasne kolory takie jak żółty i następnym razem tak właśnie będę robić. Muszę też popracować nad cierpliwością do robienia twarzy i ciała !

Sagitari






















2 comments:

  1. Jestem pod sporym wrażeniem, szczególnie malowania koni. Są na pewno najmocniejszym elementem tego oddziału. Co do elfów, to jedyne co bym zmienił, to wspomniane twarze, oraz podkreślił nieco włosy - w tej chwili nieco się gubią w ogólnym wrażeniu.

    Ale całość mi się podoba, jest dużo kontrastów i kolorów.

    Przy okazji powodzenia w prowadzeniu bloga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak miło odebrać pierwszy komentarz ! Szczególnie tak miły ... Naprawdę dziękuję! U mnie bardzo muszę walczyć ze swoją cierpliwością bo za szybko chce mieć efekt koncowy! Ale zdecydowanie się staram opanować i jak skoncze skautów wróce do poprawy jeżdzców i chciałabym też zrobić lepsze oczy koniom - niestety jeszcze nie wiem jak ale cos popróbuje!

      Delete